l

Made In Space

این شرکت پرینت سه بعدی چه فعالیت هایی را انجام می دهد؟ اکوسیستم پرینت سه بعدی  “Off world”

دلیل آن که این کمپانی در لیست یکی از نوآورترین شرکت های پرینت سه بعدی قرار دارد چه می باشد؟ این شرکت در راستای افزایش تولید محصولات خود برای کاربردهای مختلف در محیط فضایی فعالیت می کند. از سوی دیگر اهداف دیگر این شرکت  برای پایدارماندن قابلیت های تولید این شرکت بر حسب تقاضا، تولید فضانوردان به جای زمین و فرستادن آن به فضا، در خود فضا می باشد.

شرکت Made in space، برای اثبات قابلیت تولید خود روش کار خود را با ناسا را در شرایط و وضعیت گرانشی ۰ تنظیم نموده است. این کمپانی نه تنها پرینت سه بعدی خود در ISS یا همان ایستگاه فضایی را تبلیغ می کند بلکه برای افزایش تولید به سیاره های دورتر و مکان های سخت در حال پژوهش و تحقیق می باشد.

از جمله دستاوردهای تولید این شرکت پرینت سه بعدی، ساخت دستگاه چاپگر با جاذبه ی صفر می باشد که به صورت میکروگرانشی بهینه سازی شده است و همچنین طراحی و ساخت سیستم طراحی فیبرنوری و R3DO از دستاوردهای مهم این شرکت نیز می باشد.

این شرکت همچنین یک ماده بازیافت کننده را تولید کرده است که قابلیت چاذبه صفر را نیز دارا می باشد. در سال قبل، آژانس فضایی در حال توصعه آرژانتینی، که قابلیت این را داشت که سازه های بسیار بزرگ در مدار را مونتاژ کند یک فضاپیمای پرینت سه بعدی می باشد.

از سوی دیگر کاربرد افزایش تولید کسب و کار نوین (AMF) برای فضانوردان مستقر در ایستگاه ISS بسیار مفید بوده است به گونه ای که می توانستند تعدادی از قطعات مورد نیاز خود از جمله مجسمه ها و ابزارو مواد یا اسپلینت های انگشت را با دستگاه پرینت سه بعدی به چاپ برسانند.

پرینت سه بعدی

موسس این شرکت چه کسانی بوده است؟ جیسون دان، مایکل اسنایدر( رئیس جمهور اندرو راش)

زمان تاسیس این شرکت پرینت سه بعدی چه سالی می باشد؟ ۲۰۱۰

مکان: کالیفرنیا، مانتاین ویو

دستگاه پرینت سه بعدی

پرینت 3 بعدی
پرینت 3 بعدی
ما ایده های شما را سریع تر از رسم روی کاغذ به واقعیتی ملموس مبدل می کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *